söndag 18 januari 2009

Japps det tar sig

Vart uppe i Sthlm nu i två veckor första veckan i stallet med de hemska hästarna och andra veckan en fältvecka. för alla ni som inte gillar fält så vetg ni hur pissigt det är, men för som gillar det har jag bara ett budskap, skaffa ett LIV!!!
Hemma igen härligt , men det fattas något det känns fruktansvärt tomt , det är Emma jag saknar så mkt vill verkligen ha henne här nu, Älskar henne så mkt!!! att det gör riktigt ont att vara utan henne. hoppas iallafall du är glad Emma och att du har det ritkigt bra=) Längtar sjukt mkt till sommaren när värmen kommer och det närmar sig allt nästa vecka skall vi hämta ut m/ä Uniformen som man har på Slottet mkt fin är den minnsann----->
Sen vill jag och längtar jag får min basker som är grön med silver embleme kort och gott den Bästa! bara vi och jägarförbanden som har grön:D var bara tvungen att skryta låss lite;)

Inga kommentarer: