söndag 24 augusti 2008

Jul Känsla

De är nåt som gör att man allt börjar längta till julen nu , även fast det inte är som när man var liten så är det allt något jag själv alltid har tyckt om med julen.

De är väl helt enkelt bara för att det är så himla mysigt plus att det åtminstone finns en liten Chans för snö när det är jul, något jag gillar speciellt mkt. Visa rynkar säkert på näsan och vill absolut njuta av det sista som sommaren bjuder på, men när höstmörkret tränger sig på så är det allt något vist med de också minsann.


Vädret inbjuder såhär års även fast det råkar vara solsken just nu till att börja mössvirkningsäsongen även om det råder en vis ide'etorka just nu minsann, och allt annat kul man faktiskt kan göra inomhus utan att få dåligt samvete liksom, Festa tycker jag är mkt roligare att göra på hösten av någon konstig anledning.. hmm!

börjar bli brådis nu snart bär det av till sthlm och då är det roliga slut gäller att ta vara på tiden helt enkelt. men hoppas allt ni har de bra minsann och att det iallafall finns någon mer som har någon sorts längtan till den mysiga tiden då man firar jul=)

En riktigt nice Höstlåt är faktiskt Roxette-Listen to your heart lr ja de flesta låtar som gjordes av dom under joyride tiden funkar utmärkt för att förgylla höstmörkret!
Höst för mig är roxette och stjärnklara kvällar med skön friks luft också oranga löv såklart.


Ska förresten måla om tavlan på ena sidan i mitt rum vilken bild tycker ni är fetast av de två nedan?


Yeah Snö doe's It




WHAM-LAST CHRISTMAS
(riktigt fin video)




Klasses julkalender 1992
Back in the days personliga favoriten är greveholm 1996 ,en det här är nog den absolut första jag kommer ihåg lite av iallafall 3 år gammal var jag då minsann=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart den bilden på Jon!
Helt klart!

Myigt med julkänslor. itter och kollar massa gamla julkalender-avsnitt bara för det, ju =P
hehe.

kyss, love! <3

Anonym sa...

"Vi vill se Karl.O. Blogga!"

Har ingenting att göra på jobbet nu, och alla i ledningen har gått på lunch.. vad gör man då?

Jo- läser bloggar.
Men det är inte speciellt uppdaterat här, minsann ;)

Längtar efter dig, baby! <3
ha en fin dag!