lördag 16 augusti 2008

Yesa!!

Lördag vilket alltid är riktigt nice, hjälpte morsan städa i min eftelevande Morfars lägenhet, som förhoppningsvis har nåt skyn vid det här laget. Hitta en del rätt feta prylar plus ett helt marabou choklad vilket vart en glad översrakning, men alltid lite vemodigt att tänka på allt man gjort och delat med sin Morfar dock.
Som barnbarn antar jag att dagarna om man äns får några alltid är räknade med sina mor/far föräldrar.
Nu är det kväll och grillat står på menyn aldrig fel de minsann, tänkte dessutom mixa ihop nåt litet och slänga upp på bloggen, för er som inte vet så försöker jag bli dj om en små skaligt , går sådär men de börjar rätta till sig hade vart kul med ert omdöme sen när jag slänger upp en liten kort mix.
Dessutom ska jag Kanske ner en sväng på stan sen och träffa en väldigt speciell person =) vilket alltid är lika trevligt! och snälla släpp inte ut getingar som kommit in slå ijäl dom ok? Chiaooo!

Inga kommentarer: