lördag 21 mars 2009

Yes snart är det vår minsann!!!!!!

Japp då var det vår minsann och allting börjar falla på plats, Emma fick det jobb hon ville ha och vi hade en helt underbar helg i stockholm förra veckan=) Tack!
med våren känns alting mkt lättare för det som kommer efter är sommaren och i år för min del MUCK!!! men nu är det dessutom bara 4 futtiga veckor kvar tills min Emma kommer hem och bara det gör livet så mkt mer värt att spendera=)
Men eftersom sommaren snart kommer så är det minnsann dags att införskaffa årets solbrillor och jag har minsann hittat de absolut grannaste man kan hitta, som dessutom speglar min personlighet rätt bra=)
Ett par Carrera Endurance Pink "Fräschare" bågar får man leta efter!
Passade på att spela lite feta låtar var ett tag sen nu ju=)
En av kanske min absoluta Favorit Drinkar=)
Åt Buffe på Pizza Hut iunnan jag åkte ifrån stcokholm, det är det jag säger finns inget lönsammare än att bjuda ett gäng värnpliktiga på buffe;)

Inga kommentarer: